Thursday, April 2, 2009

entry benci lagi


huish, berapi hatiku. panas panas panas. kenapa baru form 1 dan form 2 dah kurang ajar sangat? berlagak sungguh padahal pmr pun belum lepas lagi.



kalau aku tengah pms, dah kena lempang budak perempuan cina gila tadi. dia ingat dia siapa nak jerit2 kat aku? aku ajak masuk perbarisan je, kalau tak nak pun tak payah la nak jawab macam haram macam aku ni orang gaji dia. next year aku nak make sure juniors kena basuh habis2 biar diorang gentar sikit. kalau tak perangai semua macam elle ay and see ay you. sorry, can't help it :)



bila aku ajak join, semua cakap taknak. pastu mula la bagi alasan bodoh2. macam:


"i'm not interested in joining perbarisan. i don't like it."


"my father won't let me because i'm taking part in running. he scared i'll be tired by then"


"ada kenduri kena balik kampung."


"takde transport nak pegi mpsj."



sekarang ni kau ke bapak kau yang nak masuk? kalau kau boleh masuk lari takkan kau tak boleh nak jalan dan tabik kejap? aku kisah ke kau interested ke tak? kalau betul ada kenduri kenapa lepas aku suruh kau blah kau gelak2 macam kau tipu? rumah kau dengan mpsj 10 kilometer ke?



sports day madness is getting to me. ouch. rasa macam taknak jadi maskot pulak.


kalau aku pakai hula skirt dengan coconut mesti rumah biru menang tanpa bertanding. hahahaa.

1 comment:

Saiful Sufri said...

wow, chill la sket.
biase la tu.

*kalau x pakai coconut, mmg confirm mng, plus demerit, and then mengundang cikgu lelaki utk jd gila sex dgn stdnts.
haha

=p