Tuesday, February 3, 2009

we.love.mr.nosey<3

saya pergi ke kopitiam lagi pada hari ini. :) lepas habis kelas tuition biology, kami bertiga menuju ke kopitiam meredah hujan anjing dan kucing
[raining cats and dogs, ya kelakar. hohoho.]
dan teka siapa kami jumpa?
teka lah.
siapa?
elelelehh, saya tahu kamu tahu.
ya, betul rakanrakan.
MR. NOSEY.
dia berkelakuan baik pada hari ini.
sehingga saya tidak jadi melepaskan maki hamun yg dipendam dari minggu lepas.
malangnya, kamera kesayangan tidak ada bersama saya ketika itu.
tentu ramai yang ternanti-nantikan wajah beliau terpampang di blog ini.
mungkin lain kali saya akan meminta jasa baik sharinna [yang meminati mr. nosey] membantu saya mendapatkan gambar beliau. dan mungkin nombor telefon bimbitnya sekali. wink wink.
huhu. nak pergi membuang air kecil.
selamat tinggal pembaca blog sekalian.
over n out ^^

No comments: