Friday, February 27, 2009

farhana si budak baju biru

26th of february 2009.

semua orang tidak wish dia pada pagi itu. sepanjang hari di dalam kelas kami berpura-pura tidak mengingati bahawa hari tersebut adalah hari jadi dia. setelah dia distribute party pack buatan sendiri kepada kami, kami masih membisu. walaupun jantung/hati rasa nak pecah dihimpit rasa bersalah tahap maksima sebab buat dia emo pada hari jadinya.


masa chemistry kami berdua memang selalu duduk bersama-sama.lepastu gossip pasal orang like nobody's business. haha. dia cerita dekat saya "tadi kan yu fei dengan pengawas pusat sumber lain nyanyikan kite birthday song" saya senyum dan terus tukar topic "awak, kalau ethene jadi ethanol, nonene jadi nonol eh?"


last period, waktu english. 4 orang daripada kami turun awal. kononnye nak jumpa cikgu lah,meeting lah, jual kuih lah, masak maggi lah, cuci baju lah, lol. dia still tidak mengesyaki apa2. kami turun ke kantin dan keluarkan cake dan sedia untuk attack dia.


lepas sahaja loceng berbunyi semua classmate [exclude the other half :P] turun ke kantin dan sorok sorok. sebaik dia tiba, candle pun dah hampir tenggelam dalam cake. ekspresi wajahnya, priceless.



lab partner, gossip partner, go-to girl if tak faham chemistry, partner mengusha juniors.

moist chocolate cake from berry's. we love it, marvellous.

the gossip group

birthday girl and yours truly :)

1 comment:

Saiful Sufri said...

hmmm... best best.
ckp la happy bfday kat dye for me pls.
=p